Sidor

fredag 18 maj 2007

Nybörjaren


Puh....Då var det min tur att börja blogga! Jag är helt grön på sånt här. Jag ska försöka hålla mig till vettiga ämnen och så vill jag gärna att ni som läser ska få lite nytta av min text, kanske lära sig något eller bara läsa något kul. Ni ska slippa ingående dravel från mitt privatliv, jag ska försöka låta bli.


Det är lite lustigt med penseer, de frösår sig om man bara låter dem vara och inte rensar för häftigt. En av mina favoriter vandrade ut i gräsmattan och har vrångt stannat kvar där. Rabatten vill de inte tillbaka till. Från ursprungsstället har deras gener letat sig ända till grönsakslandet där de parat sig med styvmorsviolen, inte kan jag rensa bort sådant.

1 kommentar:

  1. Nej men hej! Så du har också hittat ut i bloggandets värld! Kul...!

    SvaraRadera