Sidor

söndag 2 augusti 2009

Newly Styled

Äntligen har jag gjort något jag har grunnat och funderat på länge. Nämligen att piffa upp min blogg. Jag har gjort bilden själv med lite hjälp av Johan. Det här var ju jätteroligt, jag har fler ideer som jag ska förverkliga bla att måla själv och dekorera bloggen med så blir den ännu mer personlig. Ha en fin vecka ni andra, själv ska jag med tunga fötter gå till jobbet.
So Iv'e done something Iv'e been thinking of for a while now. To decorate my blog. I made the background myself with a little help from Johan. This was so fun, I have more ideas I would like to realize for example paint my own decorations for the blog and give it an even more personal style. Have a wonderful week you all. I will walk to my work tomorrow with very heave steps.

17 kommentarer:

  1. I love your background! And I hope you will get around to decorating your blog more, I love your style of artwork.
    Good luck on the 'going-back-to-work', in two weeks time I will join you but first I have some jobs around the house to finish.

    SvaraRadera
  2. This looks so great!!! Vintage wallpaper? I love it! (anyway). I think you have to make a tutorial out of this, yes, Johan can help!!!! OMG working tomorrow...I will be thinking of you and sending you a lot of positive vibes to make it a day with laughter!

    SvaraRadera
  3. Jättesöt bakgrund. Ser ut som en gammal tapet, det kanske det är. Hoppas det inte blir så tungt på jobbet som stegen tror. Kram Katta

    SvaraRadera
  4. Verkligen så rart med rosbuketterna i bakgrunden...så det är första jobbar dagen..hoppas det går bra..går in på sista ledighetsveckan...vill inte..så här är det varje år..älskar min frihet...ha en bra jobbardag, kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas första dagen tillbaka på jobbet inte blir alltför tung..!

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  6. Tjusigt älskling!! Nu är första dagen avklarad, det är bara ett år kvar till nästa semester nu! <3

    SvaraRadera
  7. Du har fått till en väldigt fin design med bakgrunden och allt!! :)
    Men den rosa intoningen på sidorna ? o.O Det är visserligen snyggt, men den hör inte till bakgrunden.

    Men ett steg i rätt riktning!!! (Y) :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Så fint du har gjort! Det ser ut som en gammaldags tapet... som man vill ha på landet!

    Ja, inte är det roligt att börja jobba igen :(

    kram
    Marie

    SvaraRadera
  9. Vad bra det blev!! Som andra sagt tidigare påminne om en gamal romanisk tapet, passar shabby stilen :-D

    SvaraRadera
  10. So sorry about going back to work...somedays there are not enough hours to do all of the tasks and pleasures in a day and they all fight for your attention, then work!!! huh I don't know how we fit it in ha ha.
    Your background is lovely and your blog is pretty and interesting..I loved the big clum of moss in your picture and your lovely dress.
    Hugs Lynn xxx

    SvaraRadera
  11. Så fint det blev. Alltid kul att fixa lite

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jättefin bakgrund och banner på bloggen!

    Bläddrade bland dina inlägg och tycker du har en jättemysig blogg!

    Lilla lysmasken var ju för gullig också, hade ingen aning om att de fanns här i Sverige :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  13. Ja visst var det ett fynd med blusen...en krona + 12 kronor i frakt, helt otroligt att ingen annan budade på den! Ibland har man tur..!

    Nu har jag satt den på min provdocka, så att jag har den framme och kan titta på den...

    : )

    KRAM, Jenny

    <3

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig förändring på din blogg!
    Kram Ardisia

    SvaraRadera
  15. Hej,toppenfin blogg du har! Gillar skyddsängeln, änglar är så vackra. Hälsningar Carina

    SvaraRadera
  16. Blev ju jättefint! Jag klarar bara att använda färdiga "skins"..Ha en fin helg!//Eva

    SvaraRadera