Sidor

torsdag 9 september 2010

Bathroom special

Här kommer mitt inlägg för vita gåvor. Speciellt för min hemlige vän. Tanken är att jag ska skriva om vad jag skulle önska mig och berätta hur min stil är. Om man klickar på denna länk så kommer man till tidigare inlägg jag har gjort om badrummen jag har haft. Bilden nedan är en bild från min inspirationsmapp ursprungligen från Country Living.com.

This is a special post for my secret friend in the "White gift swap". The theme on this swap is bathroom as i guess youv'e already know. If you click on this link you can see views of my bathrooms, the 3 latest. The picture below is a picture from my inspirational file, original from Country Living.com

Den säger ganska mycket om den stil som jag gillar, men kanske är svår att förverkliga. Jag älskar färgerna och badkaret är ju underbart! Något jag saknar i badrummet är en snygg tvålpump istället för de vanliga i plast.

This is purely the style I adore but maybe it is impossible to have, in this house. I love the colours and the bathtub, oh my!.

6 kommentarer:

  1. Nothing is impossible!
    Have a great weekend!

    ps. Your bathroomlink doesn't work for me.

    SvaraRadera
  2. Läckert badrum och man kan drömma så länge, kanske en dag....

    Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig inspirationsbild!!

    Önskar dig en underbar kommande vecka!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Precis vad jag behöver lite juste badrumsinspiration. Håller på att utvidga vårt nuvarande lilla, men har fortfarande inte bestämt vad vi ska ha. Börjar bli ganska panikartat.
    Badkaret är urcharmigt, men tyvärr så har jag lovat barnen ett massagebadkar så tyvärr går de med tassar bort:(
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera