Sidor

lördag 23 oktober 2010

kort höstinlägg.

Det blir bara en massa duttande här och där och inget färdigt resultat har jag att visa. Köket är nästan klart men inte tillräckligt för att visa upp. Min studio är nyiflyttad men är belamrad med kartonger och skräp som ska vidare. Så tyvärr har jag inga roliga bilder på inredning att visa än. Jag fick ett litet ryck och dekorerade entrédörren förra veckan. Den här kransen använder jag annars som stomme till vinterkrans, som då täcks av kvistar av gran. Nu fick det bli en fuskgirlang med lönnlöv.

I just finishing my projects to half right now, so sadly I don't have a nice room to show you. The kitchen is almost done but not ready enough to show. My studio is settled but it is cluttered with boxes and scrap that I will put away somewhere else. But I got a slight spark of energy to decorate the entry door. This wreath is used to be covered with pine twigs in winter but now it is a fake clinging wine wrapped around. Jag fick den för två veckor sedan. Min gåva i swapen vita gåvor. Det var en vit toaskylt och en riktig smaskig chokladkaka. Tackar så mycket.

I received it two weeks ago, from Norway. My gift in the swap "white gifts". It was a white toilet sign and a very tasty milk chocolate bar. Thank you so much!!
Det var allt för denna gång. Jag hoppas att återkomma snart med något trevligt att berätta eller visa.
This is all for now. I hopefully will return soon with something nice to tell or show.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin krans du fixat,
    och fina/goda gåvor du fick!

    : )

    Visst är katt-filmen rolig..!
    Har du också katt/katter.?!
    Eller är det så att du har haft det tidigare..?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det verkar ju vara mycket på gång i alla fall... Och det tar ju tid med sådana rum.
    Kransen var jättefin!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Fin krans.
    Jag hoppas att vi får se köket sedan.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Mysigt med en höstkrans på dörren. Jag gjorde en krans efter konstens alla regler, inte blev den bra, men det var ett försök. Nu har äpplena ruttnat så jag ska göra om kransen.

    Fina gåvor du fått. Ha nu en fin fredag och en skön helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera