Sidor

söndag 27 februari 2011

Äntligen har jag fått ändan ur vagnen!

Min etsybutik har varit nerlagd i några år nu. Men äntligen har jag fått energi och ändan ur vagnen för att börja med den igen. All energi har gått åt till att flytta runt och nu när jag systematiserar alla pryttlarna så hittar jag saker jag inte behöver. En del saker lägger jag ut på tradera och en del saker hamnar på etsy. På etsy ska jag även lägga upp saker som jag har gjort själv. Här är en liten smyckeskavalkad av det som finns på etsy nu. Samlare som jag är så skulle jag faktiskt vilja behålla de med blå glasstenar och löven i pärlemor men men.
My etsy store has been closed for a few years now but at last i reopened it today. All my energy these years has put on moving all the stuff back and forth, and now, while I trying to make a system of it I find things I really don't need (It wasn't easy to admit that). Some things are to be sold on Tradera and some on etsy. I will also sell my own handmade things on etsy. Following pictures are a little cavalcade of jewelery I will sell in my etsystore. I would like to keep the blue ones and the leaves in mother of pearls by myself but no...
Dom här gör mig bara glad när jag ser. Så klara och bjärta färger. Tänk att ha alla halsband på en gång och något av clipsen, glassigt värre. 
I really like the colours of these. So bright and clear. And wear the necklaces in a mass with one of the earclips. Thinking of candy.
Titta vad som damp ner i postlådan lagom till fredagen! Tygetiketter till märkning av mina kreationer :) Lika kul som på jul.
Look what i got in my mailbox last friday. It is my own fabric tag for my creations. This was like a birthdaypresent to myself.
Japp så nu ska jag roa mig själv och ha kul! Jag hoppas att några ska tycka om det jag gör och kanske vill shoppa hos mig. Ha en fin vecka!
So from now on I will enjoy and have some fun! I hope some will like the things I'm doing and perhaps buy something in my shop. Wishing you a wonderful week!!!

9 kommentarer:

  1. Fina smycken, roligt att du ska börja sälja på Etsy igen!

    : )

    Jo det här med dödskallar...jag vill typ ha det på ALLT just nu, har alltid gillat det, men nu har min stil gått från Rockabilly & Kitsch till en mer rock & goth stil, trivs i det!

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  2. Så kul för dig att få börja med det där igen.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Oh wow, you are faster than me! Good on you for re-opening your Etsy shop. Mine is all about selling my abundance too. If I didn't start selling some of it, I wouldn't be able to leave my house soon, Flea market shopping is just too addictive.
    Have a wonderful week!

    SvaraRadera
  4. Du gör så fina saker. Kul att få göra sådant man gillar att göra, mår man bra av. Armbandet du gjorde till mig älskar jag fortfarande. Så snyggt. Tyvärr så fastnade jag med det förra veckan så nu måste det fixas.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Härligt när man kommer igång igen och kan börja skapa sina grejor, fina och härliga saker du bjuder på och vilka snygga band du har skaffat. Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  6. Oh va kul..då blir vi shop-kollegor på Etsy då.. =D
    Fina grejjer hade du oxå.
    Jag jag fick verkligen mitt konst och kreativitets lyste fyllt under mässan, Underbart!
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Hade ingen aning om att det fanns något som hette Etsy. Nu har jag kikat runt där lite o jösses så mycket fint det finns. Tack för det tipset!

    Du är så duktig o kreativ. Bra att göra saker man mår bra av.

    Ha en skön kväll
    Kramar L

    SvaraRadera
  8. roligt för dig:)
    fin fina smycken.
    ha en skön kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  9. Att jag köpte just DEN plattan med Iron Maiden, beror på att låten Afraid to shoot strangers är med, tycker att den är så j-a bra, men hela plattan visade sig vara bra..!

    Önskar dig en fin helg vännen!

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera