Sidor

onsdag 20 juni 2007

Shopping

Jag måste berätta lite om mina fynd. Det är så sällan jag hinner gå på loppis nuförtiden men i fredags gjorde jag slag i saken och slutade tidigare. Jag kom hem med en hel del. Den här ängeltavlan stod i en vrå utan prislapp, ägarinnan hade nyss fått in den. Den påminner lite om min yngste son fast han är "vithårig".

Och så kom jag hem med en spegel som ska sitta på väggen bakom, en tvättbräda (jättebra när man ska tova ull). Och ett karottställ i luffarslöjd i ovanligt utförande.

3 kommentarer:

  1. Hej ! Och tack för kommentaren inne hos mig idag..du..jag låter nog krokarna vara som dom är...tack för råd och tips...jaa dom är lite roliga med den arga gubben på..Ojj så fin blogg du har..måste kika igenom den..fina fynd du gjort. Jag har också fått tag i en sån tvättbräda, tänkte ha den som stänk skydd i vår tvättsuga (som är under renovering ) Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej
    tack så jättemycket för tipset..håller med dig att det blir fint med linolja..jag ska faktiskt prova att göra så som dusa..ska hitta nått fint på nån loppis nu i sommar o provmåla på...vilken mysig blogg du har,o vilken fin tavla du hittat jättefin..ska kolla i din blogg lite mer nu..ha en skön midsommar
    kram

    SvaraRadera
  3. Jo det ser nog allt ut som lille A på den tavlan, förutom hårfärgen då:-D. Hoppas ni har det bra... Vi kanske ses i veckan när det är födelsedagar och så...?

    SvaraRadera