Sidor

söndag 1 maj 2011

Ris till mig och ros till Jill!

Ursäkta att jag är lite frånvarande och fåordig. Jag har så mycket att göra nu. Både på jobbet och hemma. Jag håller på i trädgården och gör den iordning för vårsådden och inomhus håller jag på med smycken och andra grejer som jag ska sälja på Nordingårdens bakluckeloppis.
I'm sorry for my absence here, but I have so much work to do. Both at my job and my home. I work a lot in the garden now hurrying to get it ready for sowing vegetables. Indoor there's a lot of work with jewelery and other crafty things for a car booth sale I will attending.
Men vill du ha lite mer att läsa så rekommenderar jag er att hoppa över till Gypsy Brocante där Jill skriver och visar bilder på min veranda just nu. Jag är så tacksam för att hon vill visa mitt favvoställe. Glöm inte att kika in i hennes Shop Brocante, hon tillverkar helt gudomliga smycken och andra fina unika saker till försäljning. Önskar er alla en fin vecka, själv ska jag ha en helvetesvecka och längta till semestern.
If you want to read more. Pleas hop over to Gypsy Brocante were Jill is featuring my porch in Porch of the month. I'm so grateful for her posting lovely pictures of it. And don't forget to check out her shop brocante were she's selling so adorable and unique jewelery and other beautiful things she has made.
I wish you all a pleasant week, I will myself have an hell of a week (God I wan't vacation!!)

7 kommentarer:

  1. I love your porch! You did an amazing job in such a short time! Now good luck in the garden, just don't bother that you have (too) little time to blog, first things first! We are having a week off, I just love it!

    SvaraRadera
  2. I love your porch feature! It looks so lovely :) Great details.
    Beautiful ideas!
    Blessings
    Becky C

    SvaraRadera
  3. En stor kram till dig gumman.
    Stina

    SvaraRadera
  4. Hej, vilken fin veranda du har!
    Ta dig igenom den här veckan!!!
    Tänk på något roligt som du har framför dig!
    Kram
    Becky

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Jag vill också bädda ner mig där..:)

    SvaraRadera
  6. Ibland blir det lite mycket av det goda... Även fast man tycker att det är jättekul, så kan det bli too much. Så du ska stå på marknad... Ja du förstårjag precis :))
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar veranda du har! Ser ut som en dröm! Kram

    SvaraRadera