Sidor

måndag 12 december 2011

Congratulations Oskar

Min älskade son Oskar blev 12 i lördags. Jag är så stolt över min äldste. Han är en väldigt social person som har lätt för att ta kontakt med nya människor. Han är väldigt duktig på sport och att spela gitarr så naturligtvis tycker han om musik, mest metal. Jag skulle inte bli förvånad om jag såg honom på scen framöver, framställandes vad som helst, han är lite av en artist.

My dear son Oskar went 12 this weekend. I'm so proud over my eldest boy. He's a very social person, never afraid of making new acquaintances. Very good in sports and guitarplaying, so of course he loves music, mostly metal. I wouldn't be suprise if I saw this boy on a stage later, perform anything because he's a kind of an artist. 
Jag har varit väldigt noga med att inte visa bilder eller skriva barnens namn tidigare. När jag startade min blogg, så sa jag att jag kunde visa bilder på dem när de har blivit tolv, men bara om jag får deras tillåtelse. Jag antar att de är tillräckligt mogna att ta det beslutet då. Visst är han fin min pojk!!


I have been very restricted showing pictures of my children or posting their names. When I started this blog I said that I can show pictures of them if they give me the permission to that when they are twelve and hopefully mature enought to make that descision. Isn't he cute!!

8 kommentarer:

  1. Wow, he's a very handsome young man! In a few more years, girls will be following him home for sure! ;)

    SvaraRadera
  2. What a handsome boy! So cute!
    Thank you so much for the comment<3

    SvaraRadera
  3. Happy birthday, Oskar! Or since he's a guitar player, perhaps I should say rock on! :)

    SvaraRadera
  4. Han är ju helt bedårande !! Vilken fin bild !!
    Stort Grattis till Oscar !!

    Kram/Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack för fina ord Therese =), ja med sådana konstnärliga föräldrar så kommer säkert din fina son på något sätt kreativt stå på en scen eller dyl. någon gång! =)

    SvaraRadera
  6. Jättefin bild! Och såklart kommer han att bli en artist av något slag :)

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott!
    Det ser ut att vara en härlig grabb.
    Njut av honom!
    Visst blir man nyfiken som föräldrar vad ens barn någon gång kommer att göra när de blir stora, jag har också sådana föreställningar i huvudet.
    Ha en skön kväll.
    Kram Gerda

    SvaraRadera