Sidor

torsdag 26 januari 2012

A little need for help and for inspiration


Just nu känner jag mig lite ambivalent när det gäller bloggen. Tidigare brydde jag mig inte så mycket men då höll jag mig till färre ämnen. Den har börjat spreta lite tycker jag, men det kanske är lite så livet ser ut just nu. Jag är ganska så fokuserad på att gå ner i vikt samtidigt som vi håller på med rivning/renovering. Det finns inte så mycket bilder att visa och kanske inte så mycket att skriva om heller. Åh jag är nog bara lite less på mig själv just nu.

Så jag behöver mina få läsares hjälp. Vad vill ni läsa om? Är det något jag har skrivit om/visat förut som ni saknar? Är det något ni har funderat över när det gäller mig som ni vill ha svar på så blir jag bara glad av lite frågor. Jag lämnar makten till er!

Ett tips kan ju vara att titta på etiketterna, där ser ni vad jag brukar skriva om.

Jag har även lagt till en möjlighet att filtrera inläggen i svarta eller vita. I de svarta inläggen blir det mycket musik, träning, goth-stil och i de vita inläggen är det vitt, inredning, pyssle osv.



Right now I feel ambivalent about the blog. I didn’t care that much earlier but then I stuck to a few subjects. It has become a bit scattered but the reason could be how the life looks right now. The focus lies more on loosing weight and demolish/renovate. That doesn’t give any nice photos to show and might not give much to write about either. Oh I’m maybe just sick of myself right now.

So I beg my few readers of help. What would you like to read about? Is it something I’ve written about earlier that you miss? Is it something you’ve been wondering about concerning me or this blog that you would like to know more about? I would be grateful for more questions in your comments. The Power is yours!

A tip is to take a peek on the tags (at the sidebar) were you can see what I use to write about.

I have made a possibility to filter the posts in black or white on the bar under the header. In the black posts I write about music, bat fit, goth style and in the whit posts I write about white interior style, crafting etc.

10 kommentarer:

  1. Visst har vi allihopa ibland sådana perioder att inte allt flöder på.
    Särskild nu när du vill gå ner i vikt har man oftast lite humörsvängningen också.
    Kämpa på, du kan det lite på dig själv.
    Jag skulle förresten inte veta vad du inte eller just mer skulle skriva om, det är bra som du gör nu.
    Du kommer att få ny inspiration ska du se.
    Ha det gott.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  2. Att du känner dig nere och less har nog med att göra att du håller igen på det du äter. Sedan är det just denna månad, januari som också påverkar humöret .
    Det går över....:-)
    Vad det gäller magnolian har jag fått den att blomma inomhus. Det blommar ingenting! utmhus här...
    Håhåjaja, det får vi vänta lite till på.
    Stora kramar
    Eva Agnes

    SvaraRadera
  3. Det gör ingenting att det spretar lite :) Jag vill oftast hellre läsa om folks liv och vardag än om bara ett ämne...OM det inte gäller trädgårdar då ;)

    SvaraRadera
  4. Fortsätt du att skriva om lite allt möjligt, jag tycker personligen att det är mer intressant när en blogg inte bara skriver om ETT specifikt ämne...fast du får GÄRNA skriva om mer som är relaterat till Goth...så klart..!

    ; )

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  5. Just post whatever you want!! Your blog is about YOU, so you shouldn't worry about what other people want to read ;)

    SvaraRadera
  6. Hej där -livet kan vara lite spretigt iblan -det gör inget! Gillar såklart dina kreativa inlägg, och dina fina bilder..på allt!
    Ha en skön dag
    Eva

    SvaraRadera
  7. Ja huh, vilken trist period det är nu..=/ Gillar din blogg som den är. tycker mycket om att se dina skaparprojekt! =)
    /med hopp om våren..=)

    SvaraRadera
  8. Det blir nog så där i perioder. Ibland har man ingen inspiration och sen flödar den över. Jag gillar din blandning. Kram

    SvaraRadera
  9. I always enjoy reading your blog - no matter what you write abot. Don't set yourself under pressure!
    I enjoy your beautiful nature photographs, your diy projects and your style in decoration.
    I also like the review about that scifi series. Sounds really interesting.

    SvaraRadera
  10. I love the variety on your blog! I especially love your DIY posts; they don't have to be tutorials, per-se, as I know tutorial posts can take a lot of time to prepare. Even just showing the end result is inspiring! I also love your interior decorating posts, and I would even enjoy home renovation posts! Maybe because I am also doing a lot of that (although I don't blog about it) so it's fun to see what others are doing to customize their homes.

    SvaraRadera