Sidor

måndag 2 januari 2012

Mellandagsrea på nätet

Jag avskyr att gå i affärer och prova kläder. Det är tidsödande och tråkigt. Därför har jag shoppat på mellandagsrean på internet. Ellos kläder är ofta tråkiga men de har bra priser och några guldkorn.

I really hate to shop clothes and try them on in stores. It's waste of time and so boring. Thats why I do most of my purchases on the internet unless I sew them myself or thrifting them. I bought some new clothes for my daily wardrobe at the sale on Ellos.  They have mostly very boring clothes, but a few nice looking with affordable prices.
cardigan 104:- (11 €). 




Klänningar 99:- /st. Jag har en vinröd redan som jag tycker jättemycket om. Den har två fickor för vardera av mina mobiltelefoner :).

Dresses 11€ /each. I have an auburn one already that I'm very fond of. It has two pockets one for each of my mobilephones :).


Och en kappa för 500:-, Jag måste ha något annat än skidjackan som jag praktiskt taget bor i. 

And a coat for 50€, I really need something else than that ski jacket I'm living in.
Så idag börjar jag mitt nya hälsosamma jag. Det gör jag genom att minska på kolhydraterna och lite av fettet, GI, det har funkat för mig förut. Men jag ska äta ännumer grönsaker, vilket är positivt för jag älskar grönsaker!

So today I'm starting my healthier life. I reducing the carbohydrates and a little fat, this have worked for me before, of course.The intake of vegetables will increase, wich is no effort for me, I love veggies!

12 kommentarer:

  1. Snygga kläder!
    Jag handlar nästan allt mitt på nätet.
    Jag tycker att det är jättejobbigt att gå i butiker.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Kläder HELT i min egen smak!

    : )

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  3. Det är toppen att shoppa på nätet, ofta är det fraktfritt om man behöver byta storlek. Jag har ju börjat med mitt "projekt" så jag tänkte vänta lite med att köpa kläder=)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Vilken trevlig blogg som jag gärna återvänder till
    tack för bra rea-tips också.
    Ha en fin tisdag
    Emma

    SvaraRadera
  5. Mmmm, säger som fina Livskrafter jag: Vilken härlig o fin blogg :)
    Vilken modig o härlig kvinna du verkar vara :)
    Fortsätt så, för du vinner :)
    Min blogg är lite enkel, utan bilder o design osv, för jag är så oteknisk av mig :)
    Men jag jobbar son hälsocoach osv så kanske du får nå't gott tips där :)Bl a om gröna drinkar :)
    Ett härligt o gott år med änglarnas beskydd önskar jag dig du fina :)
    Kramis i kärlek
    :D

    SvaraRadera
  6. samma här, att springa i affärer och prova kläder känns mest som ett nödvändigt ont, men att klicka hem lite fina kläder från nätet är mycket roligare.
    Tack för de fina tipsen. Jag ska genast in på Ellos och kolla lite :)

    Kram kram, Carina

    SvaraRadera
  7. så fina kläder du visar och tack för tipset....
    tusen och åter tusen tack för din härliga kommentar hos mig...
    När det gäller bloggen har jag lagt presationsångsten bakom mig hade det i början men nu bloggar jag för att det är kul och visar det som jag gillar...
    Men det har tagit tid att komma dit men känner att jag är på väg...
    ha en mysig kväll
    krma
    sandra

    SvaraRadera
  8. Those are great finds! I especially love the cardigan.

    You are SO lucky to love veggies.... I eat my 5 servings every day, but I hate every second of it. ;)

    SvaraRadera
  9. Klänningen med de två fickor ser ju jätte snygg ut, priset är ju super.
    Jag hatar också att prova kläder, de dumma speglar är alltid annorlunda än vad den visar där hemma, ler.
    Kram till dig och lycka till med ditt hälsosamma du.
    Gerda

    SvaraRadera
  10. These are very cute pieces and so inexpensive!
    I hate veggies and do not eat them very often.

    SvaraRadera
  11. Jag är oxå en nätshoppare , jag hatar affärer och provhytter .
    Men du har ju hittat en massa snygg , kappan I like !! Måste gå in och kika om den finns i elefantstorlek :-)
    Gott nytt år sötis !!
    Kraam/Lotta

    SvaraRadera
  12. i like the dresses so much! :] especially i want the grey one! <3

    SvaraRadera